Sunday, June 6, 2010

Telapak Syurga..

Saper tgk citer ni smlm????? Dasyat aku tgk citer ni... menarik gak r... tp ada ala2 citer Pembantu Rumah (klu x silap aku) yang aku tgk kat tv1.. tp Pembantu Rumah ni ok sikit la sbb org tu nak kat anak dier... tp citer Telapak Syurga ni citer psl Psyco ni Mariam (Norish karman) yang Kaki Lelaki/ perempuan gersang (ahaks).

Starting citer ni dier tunjuk ada perempuan marah2 kat mak dier pas tu tinggalkan mak dier kat depan pintu rumah orang tua-tua... Ibu aku nyer komen cam biasa la.. Aper nak jadi ngan budak2 zaman sekarang... senang2 jer tinggalkan mak bapak kat rumah org tua2.. dlm pkran aku ni jln cerita yg cliche.. kesian org tua kena buang ngan anak2...

tapi... aku silap citer ni mmg sgt menarik... yer r org tua nk ngorat org muda bayangkan la.. patut la mak dier letaknyer norish karman.. kalu letak plakon2 vateren nnti klakar la pulak... hehe...

Aper pon citer ni mmg menarik dan boleh jd kan pedoman... Jgn buat baik ngan sebarangan org... wat baik tu boleh tp berpada2 jgn lak nk ajak tinggal serumah bagai...nnti klu nasib x baik kita terberkenalan ngan psyco.. hehe... simpang malaikat 44...

2 comments:

mrs shaifull said...

wani, akak pun terjebak tgk citer ni, sbb mak ada kat umah :) best kan? mula2 cam wani gak, mesti dah blh agak jln citer buang2 mak ni, sekali waaa kaki jantan rupanya mak dia :)

betul tu, jgn buat baik dgn org yg x dikenali, tau2 ajak tinggal kat umah, nasib baik selamat :)

Wanniey said...

haha.. ngeri sungguh cerita tu kan??? ada x kes2 yg betul2 jd macam citer tu???? takut r...

Post a Comment