Thursday, June 17, 2010

Nikah X-Press...

semasa aku meniap n3 ni aku penuh ngan rasa curious... adakah aku jelez???? naper aku mesti jelez??? kenal budak tu pon x... mungkin la Si Boy tersebut kawan masa kecik2... tapi yang perempuan tu langsung aku x kenal... alkisahnyer... Tetiba aku dapat panggilan telephone dr Saudara ku yang memberitahu yang Si Boy ni nak bernikah dengan Si Girl ni minggu ni...

Heran + ajaib... aku rasa takjub kejap sbb si perempuan ni menikah kat area rumah sewa dier jer... dan x bernikah di rumah mak bapak dier... rumah mak bapak dier pon x ler jauh mana... take point di situ... dan selalunyer kita ni perempuan dan tok sekali seumur hidup mesti kita buat kenduri yang ok2 la... panggil semua kawan dan etc (mcm pengantin2 lain buat) ni x wat kenduri kecil2lan dirumah makcik nyer pulak tu... n mak bapak perempuan ni ada lagi k... take point disitu...

dan... takde angin x der ribut... naper tetiber jer nk menikah??? dapat ilham dari gi kenduri kat perak minggu lepas ker???

aaaa dah la... aku malas nk pk...

Gambar ini tiada kena mengena ngan cerita diatas kerana ianyer di Google oleh Saya..

2 comments:

Cik Ruby said...

COMEL nya kak wani punya teka teki. :)

Ms. Wanniey said...

haha... mmg sgt comel... x terkata comelnyer..

Post a Comment