Thursday, June 17, 2010

Aku yang semakin SIHAT

Ok semua org suka sihat kan??? mesti la saper yg suka sakit... tapi SIHAT yang aku maksudkan di sini bukan la sihat - kesihatan tetapi lemak2 dibadanku yang makin SIHAT... x boleh nak salahkan sesaper... sbbnyer aku ni yang suka sangat makan banyak... Breakfast, Lunch, Dinner semua aku suka makan makanan yang berat2... terutama sekali NASI LEMAK... my fav. Nasi Lemak Cik June.. jiran aku yang bukak gerai nasi lemak kat blakang umah aku... pergh.. sambal dier sgt sedap OK... klu x makan nasi lemak Cik June time Weekend x weekend la nama nyer... cam tu sekali kan... mana x bertambah lemak kat badan aku ni... haha (tawa dlm tangisan)

Aper yang aku boleh buat untuk mengurangkan Penambahsihatan Lemak kat badan aku ni???? Aku ni dlm kategori malas bersenam dan suka makanan yang sedap2 (haha yg berlemak... tp nak taip malu.. :P)... aper yang patut aku buat untuk menjadi slim melim??? OK for record aku ni start membesar time stdy kat poli... time tu da rasa gemuk bangat la... berat dlm 50-51kg... skrg ni makin menjadi2 berat aku... huhu... berapa???? biarlah rahsia... :P

Adakah aku patut mencuba produk DR. Rozmey... Jusmate 5??? ada kawan2 ku yang nampak cam berjaya... ada gak yang x berjaya... kadar kejayaan 1 dlm 5 org... stakat yang aku tgk ni r... huhu... lagi pon dier tu Pakar Sakit puan eh??? aku ingatkan pakar permakanan.... so patut cuba ker???

Atau aku patut cuba RxLite???? lagi murah dr Jusmate 5 dan x der la org2 yang makan tu nmpk sgt2 kurus... kira cam boleh dipercayai la.. bak kata aku "mana la ada org leh turun mendadak sgt kecuali la org tu sakit..." haha... so macam boleh di percayai dan Dr. Noordin Darus tu mmg pakar permakanan... so dpt point lebih disitu...

Atau aku patut gi Gym???? huhu... - point disitu... aku mana la suka exercise ni .... huhu... aper aku patut buat?????

No comments:

Post a Comment