Thursday, June 10, 2010

Wallet

Bukan tujuan aku nk blagak atau aper pon tp ikhlas dari hati aku nak tanyer pendapat korang la kan... sbgai kawan aku kan harap2 korg dapat ler membantu aku m'mbuat keputusan....

Ok...

Begini kisahnyer...

Aku nak bli wallet sbb wallet yg aku guna sekarang sudah agak lama... tp bukan nk beli dan2 ni gak... tunggu r 2 or 3 bulan lagi sbb aku kan nk gi kursus... dan kursus tu nk menggunakan duit yg agak banyak... yer r baju putih, kain hitam, kasut lagi... etc....

Berbalik kpd citer wallet td... aku da survey wallet elle ni... sgt la cantik aku rasa... besar pon besar gak r... boleh masuk buku bank... tp harganyer RM250++.... agak2 berbaloi beli x???? sbbnyer ni da harga handbeg ni....

So cam ner kekwn....

I perlukan nasihat ikhlas dari hati k....


TQVM

2 comments:

mrs shaifull said...

wani, sila la beli, mak akak yg dah pencen tu pun selamba je beli purse mahal (tp akak x) heheheh...inikan plak wani yg masih keja, masih muda remaja, beli la dik, utk kepuasan diri sendiri

Wanniey said...

Mrs. Miza... x rasa membazir ker??? tgk r dulu... klu dpt backdated leh r bli... hehe...

Post a Comment