Sunday, June 13, 2010

Cullen Fever menyerang ku...


Yup... Cullen Fever menyerang lagi... bukan FIFA fever jer yg ada skrg ni... aku x terjangkit langsung ngan FIFA fever... alasannyer... Malaysia nyer Footballers bukan masuk pon... wat per aku nk sibuk2 kan diri aku berjaga smpai lewat malam/pagi semata2 nk tengok bola... Aku dan Bola mmg x ngam... haha...

Cullen Fever ni menyerang ala2 jugak r... x separah masa aku kena time Twillight ngan New Moon dulu... mungkin sbb aku agak keciwa time menonton New Moon dulu... lagi best baca buku dari tgk movie dier... agak boring ok... dan banyak benda yang x der...

7 Julai ni di pawagam... ok... tapi aku nk gi tgk ngan saper??? siapa yg sudi menemankan diri ku ini???? Kesian sikit la aku yg x punya teman istimewa tok gi bersama2... BFF aku tu da gi tgk Premier... tp kalau citer ni boring sila jgn salah kan aku....

Bile pk pasal 7 julai aku mesti la nk kena mengharungi bulan Jun yang x best ni dulu... x best bukanyer pasal aper... sbb aku malas nk gi berkursus ni... bukan nyer best kursus yang aku nk gi ni... kursus ni mmg bukan kursus yg heaven... kursus ni adalah kursus yg membosankan, menyeksakan, dan sewaktu dengannyer... Boleh x aku x gi???? (of coz x leh... lalalala)

OH mybe Cullen Fever aku ala2 jer sbb aku amat risau dan takut dan x suka dan sanggup gi sogo berkasut tinggi 5" dari kursus tersebut... ble la diorg nk hapus kan kursus tu???? aku sokong klu kursus tu dihapuskan... hehe... x sanggup diseksa mental dan fizikal... huhu...

Ohhh banyaknyer menyimpang... aku chow dulu r... nnti tah aper benda aku akan mencarut (read : taip) kat cni...

No comments:

Post a Comment