Monday, June 14, 2010

Ms Husni Tag I....

I ker yg di tag oleh Ms Husni??? erm... yer kot... hihi klu salah malu la i...

Aper pon layan....

Nama samaran kamu?

- Along
Family aku panggil along sbb aku yg sulung...

- Yun
Family sebelah ayah aku yang panggil... diorg kata masa aku baru pandai bercakap aku slalu bahaskan diri aku YUN

- Nurul
Family sebelah ibu aku yang panggil... aku agak sedikit geli bila org panggil aku Nurul... cam nama budak baik + lembut2 jer... ahaks :P

- Aqua
Nama ini diberi oleh kawan ku yg bernama khairul masa form 1.... da lama x jumper ko khairul...

- I**wan (sory x kena letak * sbb nnti semua tau nama penuh i... )
Kwn2 baik aku masa form 1 yang panggil... haha... rasa sedikit maskulin gitu...

- Honey
Nama yg bebdk lelaki kelas 2A (kelas aku ler tu) yang panggil... haha... cute ker???

- Anne
Nama ni ada lah dua tiga kerat kawan aku yg panggil... x braper glamor

- Winniey / Wan Yu
Kekwn form 6 yang panggil

- Wanniey
Ni nama paling glamor aku dulu, kini , dan selamanya

p/s : banyak kan nama ku???

Tarikh penting dalam hidup anda?
- semua org kata tarikh gaji kan??? yup it's true... tarikh gaji la yg lebih ku ingati dari birthday org2... haha... not surprise kan????

Saya sgt suka...
- Shopping..... sangat seronok ok...

Perkara yg wat saya sgt hepy?
- Acara P'shoppingan saya berjaya... kira nyer dapat la beli semua barang2 yang saya nak lagi happy klu hasil p'shoppingan ditambah ngan Free gift... haha... sangat heaven....

Tempat percutian yg ingin saya pergi?
Of coz japan... it's my dream... i'm sure one day i will... x sabo rasanyer nk duduk dibawah pokok sakura sambil melihat ia berkembang... hihi... Watashi wa nihon aisteru....

Sebab aku jawab tag ini?
Boring2 kat opis x wat aper2... klu layan sgt mata ni nnti tertido... baik layan blog... haha... (ok x jawapan ni????)

6 Org yg nk di Tag :
1. Mrs. Miza (sila jgn terasa ati yer yg lain... Ms husni da tag korg)
2. Org2 yang terbukak blog ni dgn x sengaja nyer....
3. Cik2 Anon
4 - 6. Kepada sesapa sajer yg rasa nk wat tag ni... sila kan....

OK. Done....

No comments:

Post a Comment