Thursday, June 3, 2010

Via Omnia 2

Haluuuu... Morning yer kekwn... Kepada sesiapa yang berduka itu... ceria2 kan lah hari mu k??? Setiap musim akan berubah... so kita x kan sedih wat slama2nyer... nnti satu hari kita akan gembira balik...bak kata org2 (org mana i x tau) mendung akan berarak pergi...

Tu bukan tajuk utama kita eh... Ok actually td aku nk tulis N3 ni via Omnia 2 kepunyaan Ms Nisa... tapi la kan.. stakat title jer yang aku leh taip... kat Post ni langsung x kuar key "ABC"... huhu... so itu trus membuatkan aku cancel bli Omnia 2... tujuan utama aku tok bli adalah senang aku nk update blog kat mana2... tp hum... hampeh... Omnia ni aku suka skrin dier yg besar tu... dier nipis.. dan application dier agak menarik la ... tp sayang x leh update blog.. ker aku yg x tau guna??? haha... klu sesaper yg tau leh la ajar saya eh....

So skrg ni x tau nk bli h/phn aper... aku x suka iphone ngan blackberry sbb nnti kena guna bil..(kan??? aku kurang pasti) HTC ok ker??? confuse2..

Aku confuse gak skrg ni... nak bli smart phone ker nak bli camera???? klu smart phone leh - Berblog, mengambil gambo, sms, call, video call, etc... tp klu camera leh amek gambo ngan video jer la... tp of coz gmbo kat camera lg cantik... tp yang payahnyer ble nk bwk 2-2 barang ni ler... klu smart phn complete x yah nk susah2 bawak camera lg... so per pendapat korang????

No comments:

Post a Comment