Wednesday, April 3, 2013

Siapa dia????

Kes ni jadi kat aku tahun lepas kalau x silap... Kat Toilet opis aku.... Time tu petang... da dalam pukul 3-4 or 4-5... aku x braper igt time tu aku nak solat zuhor or asar... Aku nyer rutin 1st mesti la buang makeup guna makeup remover... then gosok gigi... pas tu cuci muka baru amek wuduk... time tgh cuci2 muka tiba2 masuk sorang cleaner ni.... Cleaner kat opis aku major orang seberang la yer...  Cleaner tu bertudung la... muka tak braper nak nampak... and dia jalan laju jer... menuju ke tempat sampah...

Aku pikir ohhh cleaner datang nak kutip sampah la ni sbb aku tengok di bawak plastik sampah hitam... aku pon cuci muka tpi sempat gak aku toleh kat dia... korang tau apa aku nampak???? Aku nampak dia masuk kan tangan di kat dalam Tong Sanitary pad tu... dan dia amek someting (of coz la pad kan) dan dia letak dalam plastik sampah dan dia terus keluar....

Aku time tu terpingar2 dan tak dapat digest aper yang aku nampak...  time tu terus naik bulu roma aku aper lagi amek wuduk cepat2 aku keluar toilet... solat... then aku cerita kat kawan aku....

Sampai sekarang aku still confuse dan curious kenapa dia amek pad dlm Sanitary bin tu??? Sebab tiap2 2-3 minggu datang jer orang tukar Sanitary bin tu... bukan amek Pad jer... ngan Sanitary Bin tu diorg tukar... tu yang aku confuse napa dia amek pad jer... + dia tak geli ker pegang pad orang lain???? ewwwwwww... Adakah dia mmg betul2 cleaner atau dia Cleaner jadi jadian??? Or dia nak buat something ngan pad tersebut??? ajaran sesat ker????? Isk... Misteri ok... Misteri....

No comments:

Post a Comment