Wednesday, April 10, 2013

Memang Perihatin

Semalam time aku balik kerja, keluar je dari parking jamm teruk... aku da pelik da pe hal la jam giler2 hari ni... sampai lenguh2 la kaki aku... siap aku rasa cam lama giler aku tarik la hand break... lepak2 kat tepi tu... x jauh dari opis aku lebih kurang 19minit...

Jalan slow giler... polis trafik ada di mana2 jer... aku pelik... Pa hal????? road block ker??? cam x mungkin jer... Aku pon ikut je la kereta depan... jalan slow2... tetiba dgr announcement pasal traffic dlm radio Hot.FM kata Jalan Jamm teruk dari Jalan Pahang menghala ke Genting Klang kerana ada bas terbalik....

Aku da macam WTF.... Fikir2 mana jalan aku nak lalu... Genting klang ker Gombak... Accident tu kat mana??? Isk... Time bawak kete tu terfikir2 lorong mana dia accident... nanti aku kena mengelak ke apa... biasa la x pernah experience lagi... 1st time nak lalu tmpt accident...

Jam teruk sampai la dkt dgn dpn balai polis setapak... Pas tu aku ternampak... Laaaa tu dia bas yang terbalik... Hushhh teruk gak... cam ner driver dia.... Bas kosong ker????? N aku trus terpikir lagi... Laaaa xcident kat lorong sebelah dari susur gombak ke Jalan Pahang... Tapi yang Jamm teruk ni dari jalan pahang menghala ker Genting Klang/gombak....

Betul la kata Harith Iskandar dalam Lawak Ke Der... Rakyat kita memang perihatin....

Huhu....

Lepas jer dari kawasan tu... Jalan lancar se lancar2nyer... tapi sayang parking da tak der... kena gak la aku keluar jalan2 dulu... dalam 10 minit baru ada parking balik.... harap2 esok jalan clear la... x sanggup aku nak balik keje pon amek masa sejam... biasa 15 minit aku da sampai rumah.... huhu....

No comments:

Post a Comment