Saturday, April 6, 2013

SK II Repair C Serum Review

Dalam 2-3 bln ni muka aku asyik la naik Pimple... Sebabnyer... Ehem... Aku gi tukar Skin Care lain... Actually aku tukar serum ngan moisturizer lain.. Feeling2 kulit da ok pas tu gatal gi tgk review orang lain... tgk serum n moisturizer tu cam best... amek kau sekali kuar besar2 ok...

Di sebabkan x blh blah da aku terpaksa back to SKII (FTE) 3 weeks ago... 9 Mac to be exact... Ok la pimple surut... yg besar2 da tak banyak... tapi still ada kan... 3 hari yang lalu aku tgk Repair C serum aku ada lagi... so aku picit sapu satu muka.... pas tu aku pon tido... bangun esok nya semua pimple2 aku da mengecut.... pergh... happy tak terkata.... Hari ke dua aku try la sapu kat jerawat2 yang besar2 sikit kan... esok nya pon jerawat tu da surut.... n malam tadi aku try lagi... yey... kebanyakan jerawat yang besar2 da tak da... hampir tak kelihatan da jerawat-jerawat itu...

Repair C serum ni actually untuk mengurangkan garis2 halus dan membantu skin renewal... dan aku pakai pon sekali sehari (time malam) dan pakai sikit jer... so berbaloi la dengan harganya... Harganya 379 untuk 30ml...

So klu korang tak jumpa lagi solution yang terbaik untuk pimple aper kata cuba try Repair C Serum ni.... Alah membeli menang memakai....


1 comment:

Unknown said...

Repair C memang banyak good review kat makeupvalley.com. Under rated product ni, an amazing product tapi tak banyak advertisement hype macam product SK-II yang lain. Siapa nak purchase SK-II Travel Set/Trial Set boleh check it out here: http://naturalbeautyavenue.blogspot.com/ Ada promotion! Thank you tumpang iklan :)

Post a Comment