Monday, April 15, 2013

Program Hujung Minggu

Bosan2 ngan tak der air kat umah aku pon buat keputusan tok keluar cuci-cuci mata... Keluar ngan sapa??? Iollsss is alone ok... Yer r Mrs. Shah tgh berpantang... Ms. Ieja gi USS... aku terperap jer kat umah ngan tak der air is tak tahan... Sorang pon sorang la... N kebetulan Ada PC Fair... So pe lagi gi Cari External Hard disk la kan....

Apa yang aku tak suka pasal keluar sorang ni adalah aku tak reti nak memilih... Jenama ni ok tak... Ker yang lagi satu tu yang ok??? x blh membuat keputusan... Contohnya External jenama apa tah... 2tb = RM 288 tapi aku beli Transcend 1 tb = RM255... Sebabnya aku da tau quality Transcend cam ner... yang jenama lagi satu tu sumpah aku tak tau...

N memang hari tu hari yang baik tuk aku... apa aku cari semua aku dapat... Finally aku da beli Novel IT...

tapi x sempat nak baca lagi sbb aku tgh layan buku ni....

 Time aku jejalan aku terjumpa lak buku2 ni... tapi x beli pon....

So tu jer program aku di Hujung minggu... Korang cam ner lak???

PS: Sorri gambo senget... aku da try rotate asyk tak boleh je... Harap maaf la yer...

No comments:

Post a Comment