Thursday, April 11, 2013

Kursus Yang Menarik!!!!!!!!!

Hari ni aku tak masuk opis sbb aku ada course... Course yang agak menarik... Tapi keadaan opis aku lagi menarik hari ni... Satu building tutup sbb ada problem electrical... perghhh semua dapat cuti tanpa rekod... Jelez aku... tapi x per... Ilmu aku dapat hari ni pon amat menarik....

2 benda menarik aku belajar hari ni... 1 merasa energy.... memang dapat rasa weh... terpegun aku... rasa dia cam benda menarik2 tangan... macam ko pegang 2 magnet pas tu ko letak kat medan magnet yang sama... contoh - - mesti dia menolak kan... lebih kurang cam tu lah rasanyer..

Yang ke 2 Numerology.... Aku da tau nombor aku apa... and aku da buat kat 2 or 3 kursus... benda sama.. tapi yang kali ni dia bgtau betul2 semua tepat pasal aku... cam kenal jer... dia kata Aku klu bawak kereta Slow jer... TEPAT.... pas tu klu aku kuar gi keje mesti pagi giler... TEPAT... pas tu dia tanya aku dah kawen ke belum... Aku cakap la belum... dia kata memang la klu da aku terus gantung lesen... aku bawa kereta sebab terpaksa.... TEPAT!!!!!!!!!!!!

Dan dia nasihat aku supaya meluahkan perasaan... Klu SUKA cakap SUKA... Klu tak SUKA cakap TAK SUKA... dia kata klu aku pendam2 aku berisiko kena Thyroid ngan Breast Cancer... seram ooooooo.... So aku kena lebih meluah rasa... x leh pendam2...

N dia kata Lidah aku sensitif... Klu satu makanan tu sedap memang boleh dipercayai... so recommendation aku kat makanan haruslah korang ikut... cheh... tapi ni mmg slalu aku dgr... Kwn aku slalu cakap klu aku kata makanan tu sedap memang sedap la....

Dan aku ni klu kurus akan jadi kurus sangat (time sebelum aku masuk poli aku mmg kurus giler.. cam tengkorak pon ada) dan klu gemuk akan jadi gemuk sangat... aku ni x der sedang2... huhu... harus berdiet ini...

Apa pon memang menarik la kursus ni... harap2 aku dapat join kursus Numerology... Boss sila hantar saya gi kursus Numerology (walaupon x der kaitan ngan kerjaya aku)

No comments:

Post a Comment