Thursday, May 13, 2010

From Fatbulous to Fabulous

Biler ku lihat diriku dlm cermin.... OH MY GUESS... I'm really look Fa..... Not Fabulous but Fatbulous... Erm cm ner ler aku nk ubah dr Fatbulous ke Fabulous.... Nak suh aku berjogging... Oh tidaklah... weekend ku tidak lagi free... ada jer yg aku kena buat skrg ni... aper dier??? biarlah rahsia... ewah dh cm lagu siti da... :P

Nak suh aku berdiet??? Bila aku da bercita2 nk diet... kekwn aku mesti nk gi makan yang best2 cam nasi beriani kat President Cafe.. x pon Fast food... Fast Food Fast Fat... haha... (Ms. Wan - tercuri ayat yer... ampun)

Diet Nasi??? oh tidak la aku... aku rasa skrg ni aku da x leh hidup tanpa nasi... tp kenapa setahun yg lepas aku berjaya eh???? erm... entah ler....

Tapi aku kena berkorban makan sekarang ni... sbb nyer kursus yang aku nk pergi ni ada ujian kecerdasan, ujian larian, etc... ala cm masa PJK dulu time sekolah2... huhu...

Nampak nyer start petang ni aku kena la "berskipping" sebanyak 1000x, ahad kena gi jogging... klu tidak nmpknyer gagal lah ujian kecerdasan dan larian aku tu nnti..... wah kena berusaha ni...


"Wanniey-chan Gambate kudasai"
p(^0^)q

ceh, ckp tok diri sendiri... :P

p/s : Kepada Ms. Ruby time kasih kerana menjd follower i k... Arigato gozarimas

No comments:

Post a Comment