Wednesday, May 19, 2010

~Shopping lagi...~

Hari ni aku shopping moping lagi... sungguh seronok ble dapat bershopping ni... dapat hilangkan segala stress2 yg tersimpan dlm kepala aku ni... Kan aku pernah wat n3 pasal handbeg Elle yg aku nak sgt tu kan??? Aku x dpt pon bli handbeg tu sbb tu kira da lama da... so jln2 td ngan Mrs Syasya kat rumah ke 3 aku tu... tetiba ternampak la pulak handbeg sacha... x kira da la brand aper... aku blasah jer... janji aku suka... hehe...

Ini la rupa handbeg tersebut....


Actually tujuan asal aku gi bershopping adalah tok beli perfume ini...


tp promotion x best sgt... erm.. tp apa nk buat perfume aku da nk abeh da... hopefully ada bau ble aku pkai perfume ni... MA Lancome ckp klu kita pakai perfume x berbau, da org lain pon x dpt bau fragrant yg kita pakai tu maksudnyer badan kita panas dalam... so bau senang hilang... sgt seday aku mendengarnyer... igatkan leh cari solution lain...

2 comments:

mrs shaifull said...

kalau ada bau akak bgtau ye, kalau x tu, paham2 je lah...

Wanniey said...

hehe.. wokeh... klu x der bau gak.. org pakai deodorant jer r.. lg kuat bau dier dari bau perfume... :P

Post a Comment