Tuesday, May 18, 2010

Sila Jgn Salahkan Aku...

Poll yang aku wat hari tu... pasal tukar layout tu... mmg la kebanyakkannyer suh tukar... katanyer yang ini hitam sgt... tp bukan aku yang x nk eh... dari malam td aku da cuba macam2 layout... klu da nmpk elok... tang comment tu pulak x leh kuar... pas tu macam2 prob la pulak tu... so nmpknyer wat masa skrg ni aku tetap Setia ngan layout ni la yer kawan2...

Time kasih la mengvote hari tu... bukan saya x nk ikut aper yg korg da vote hari tu... tp ada masalah2 teknikal sedikit dan saya x cukup masa skrg ni... sibuk dgn urusan kursus yang membosankan....

Harap maklum

2 comments:

Husni Saila said...

layout nie pon ok gak..hitam menawan..(^;^)

Ms. Wanniey said...

hehe... :P i sokong.. hitam itu mmg menawan... ahaks.. (mentang2 i hitam.. tu psl la i ckp hitam itu menawan)

Post a Comment