Wednesday, May 5, 2010

Entah apa2 entah...

Adakah org yang call aku td penipu yang mahu menjahanamkan lg duit aku???? Atau Ahlong yang mencari penghutang????


Td aku dpt call dari no ni - 03-3345xxxx (aku mls nk check saper eh) dier tnyer aku betul ker aku ni saudara Mohd Shabudin something2 la kan... aku yg mulut laser ni trus ckp... Allo suara sy ni ada ker cm Mohd Shabudin??? dier trus ckp dgn nada menengking "Bukan awk ni saudara dier ker?" aku yg baik hati ni suh dier repeat lg sekali nama mamat yg aku mcm x pernah dgr langsung... Pas tu dier sebut la lagi Mohd Shabudin someting2... aku kata x kenal pon...

Pelagi minah india tu trus tengking aku... "KENAPA HARI TU SAYA CALL AWK KATA AWAK SAUDARA DIA?"

Aku pon suh la dier sebut aper nombor phn aku.... sekali dier sebut betul la pulak... aku x hangin pon jwb ngan slumber jer... oh bila awk call sy tu??? sy x prasan pon... sy da lama x jawab call ni... klu awk pernah call saya saper nama saya....

Dia senyap pas tu dier cakap " Macam ni la cik, nama cik sy kena tgk kat pengkalan data, nnti sy call cik balik" Hampeh... smpi sekarang x call

Aku syak dier salah dail x pon dier Ahlong yg nk ugut aku suh bayar utang mamat yang aku x kenal ni.... hait... zaman sekarang ni sgt ssh la... bnyk penipuan... aku da x tau mana satu call yang betul dan mana satu yg palsu....

2 comments:

mrs shaifull said...

wani, pentipulah tu namanya, obviously nak menipu org, bengong

Ms. Wanniey said...

haha tu la psl... pas tu x brani lak tu nk call balik confirm kan aper kah nama saya... klu dier tau no phn org mesti la tau saper nama org kan??? Pas cara dier call x professional lgsung trus jer ckp "Awak ni Saudara Mohd something2" org introduce kan diri dulu, bagi tau kenapa call pas tu baru tnya relationship ngan mamat tu kan??? nmpk sgt bukan org bank... klu korg rajin try r call no tu... :P

Post a Comment