Monday, May 24, 2010

Perigi kontang & Roh Kembali

Perigi kontang???? Yup... Cerita yg Fasha Sanda berlakon tu laa... agak seksi dier didlm cerita tu... aku x braper menghayati cerita tu... kerana... baru tengok dlm setengah jam aku da tertido... hehe.. alamatnyer gi jer la bertanya kat org lain cm ner ceritanya... Ada yg kata cerita ni tah aper2 dan x nmpk aper yg cuba diceritakan... juz nk tayang body cantik (cantik ker?) fasha jer... so aku nk mendapatkan kepastian aku akan cuba gigihkan diri aku tok tgk kat TV3online... (hehe... yer r tu kan???)

sorilah gambo blakang fasha jer aku dpt cari.. hehe


Lagi satu cerita hantu yg wat aku tertido Roh kembali... agak pelik gak r... da braper lama aku x tertido time tgk tv kan... aku rasa cerita yang paling best aku tgk kat slot seram, citer KEKASIH KU SERU aku rasa x der sesaper dpt lawan citer ni... Kabir baktia tu nmpknyer cm x leh buat cerita yg lebih best dari cerita tu... walaupun lah tulang belakang tok cerita tu.... Roh kembali ni pon aku x tau lagi aper cerita sebenarnyer... di sebabkan aku tertido separuh jln... nmpk nyer kena lah aku mengigihkan diri tgk kat TV3 online gak...

Agak2 kenapa eh aku da x braper xcited tgk citer hantu???? aku syak terlampau banyak citer antu kat pasaran sekarang smpai aku da muak....

No comments:

Post a Comment