Friday, May 7, 2010

Adamaya


Dasyat sungguh penangan Adamaya... Ble aku google jer Pergh... berderet2 n3 pasal adamaya ni... terutama pasal Mia Sara nasuha yang comel itu... Aku dengar2 gossip2 budak tu baru 4 thn tp da sgt pandai belakon... comel betul... pas ni mesti Mia Sara ni akan belakon dlm bnyk cerita lg... hehe.. tp kesian gak kecik2 lagi da kena wat keje.... belakon lak tu... bukan senang...

Masa 1st episode aku mmg malas sgt nk tgk citer adamaya ni... menyampah tgk lisa sbb bnyk sgt la movie yang ada muka ni... actually bukan menyampah tp perasaan macam " wah dier lg.. da x der pelakon lain da ker???" Tp klu Tiq Zakiah berlakon dr pagi smpi petang pon aku leh tgk lg... hehe... :P Tp ble aku da tertengok adamaya ni... wah... tak leh miss la kata org... mesti nk tgk ... pas tu aku da jd pengomen tegar... esok gi keje lak citer lg pasal adamaya... "Adam suami yg baik" "adam ni bengong asal x marah bini dier gi jumpa dani" "Maya x bersyukur dapat suami HANDSOME + baik + cool" "Maya ni tah aper2 punya perangai" "Dani tu mereng, bini org pon dier nak" etc.... Pas tu yang best nyer kekwn pon tgk gak citer tu so x der la nk bercerita sorg2... :P

Tp dalam citer tu aku plg suka tgk watak Sarah ngan Sharom (Irfan Roslan) ... Nak sgt tau nama sebenar sarah... Dia Chinese kan??? Tp sgt CUTE la dier.... Sharom tak yah ckp mmg handsome giler... dari Sutramaya dulu aku mmg la da rasa mamat ni sgt handsome tp x pernah nmpk dier blakon lg pas tu... just ada satu iklan perfume tu jer...

K lah aku nk gi smbung wat keje dulu... tp sebelum tu aku nk tnyer....

"Saper tgk adamaya, angkat tangan!"

:P

No comments:

Post a Comment