Wednesday, January 5, 2011

I On Diet OK!!!!

Sajer buat statement on diet... kuikuikui... aku ni jenis diet yoyo o jer... tak pon bak kata orang diet yang yuk... isk... diet pon ada yang yuk gak ker???... tengah2 malam aku bukak periuk... *tipu*

Aku jenis yang x braper suka amek breakfast... tapi klu da amek lak aku akan makan nasi lemak!!! duh! Lunch... time ni aku suka... macam2 aku rasa nak makan.... malam, aku akan pastikan aku makan sebelum pukul 7!!!! toin toin toin... tu ler yang menyebabkan ke gemukan aku ni...

Semenjak badan aku naik zaz +- 3 ke4 kg ni aku mula la rasa insaf dan berusaha untuk menurunkan berat badan... hari tu aku kan da try nak wat Project X kan... terbantut sbb demam lak hari tu... so ingat nak sambung balik... tapi Mrs. Syasya mencadangkan aku terima cabaran 14 hari Special K... so aku try r... tgk la nnti cam ner... turun tak KG aku... hehe....

setelah di recall... rupa-rupanya hari ni baru masuk hari ke5 aku buat cabaran Special k... tapi x sepenuhnyer la... yer r 2 hb hari tu kan gi 2 wedding... melantak aku... semalam balik umah pon tetiba tengok ibu aku masak ayam masak kicap... kecur ayaq liur... terus amek pinggan... sedar2 aku da termakan... huhu.... Actually aku ada gak la timbang menimbang td... erm... KG ku tak turun sgt... ok2 jer la... tipu la klu tetiba aku kata da turun 3 kg kan.... baru 5 hari tu... MS Wanniey Sila bertabah dan bersabar ada lagi 9 hari lagi.... Fighting!!!!!

No comments:

Post a Comment