Friday, January 7, 2011

TV3 dah Melampau!!!!!

Aku marah giler ngan tv3... melampau sungguh dema tu... abis la musnah azam ku untuk tahun 2011 ni... tapi tak semua la... apart of it jer... sebab aper azam aku musnah???? sebabnya aku nak tengok citer2 ni....

Citer Sutramaya (5.30-6.30)

pas tu

Asmaradana (6.30-7.00)

n then citer

Tiramisu
*oppss salah gambar*

Tiramisu (7.00-8.00)

Habis la plan dan azam ku tok ber 'exercise' di petang hari kerana ia telah ditukar menjadi exercise mata shaja.. tapi aku sedih sbb suteramaya tu aku leh tengok setengah jam jer sebabnya dlm lebih kurang pukul 6 baru aku sampai rumah.... sob sob...

Lagi satu time lunch hour ada citer Emil Emelda!!!! Yeah (tawa dalam tangisan)... tu kekadang jer leh tengok klu lunch kat opis... klu lunch kat luar alamatnya mmg x dpt tgk r... semalam rasanya episode 1.... huhu... i loike Sharifah Amani.... sangat cute..... terutama dalam citer SEPET!!!!

I loike TV3 di Thn 2011 ni... walaupun dia recycle jer balik citer2 tu (kecuali citer tiramisu) tapi x per sebab semua citer tu best2 belaka.... Keep it up TV3!!!!

Well done TV3

PS : Tapi i lagi Loike time TV3 tayangkan citer2 TVB (Chinese series) time kul 6.00 pm - 7.00 tu... best siot... siap da tau cm ner cara diorg arrange citer tok slot tu lagi... 2 citer modern 1 citer zaman yang ada kung fu2 tu... huhu... best2!!!!!!

2 comments:

CEO said...

suker citer tiramisu juga...

Ms. Wanniey said...

saya pon sama... suka makan tiramisu jugak!!!!

Post a Comment