Sunday, January 2, 2011

Wedding Wedding Wedding

Hari ni abeh diet aku lari... yer r gi 2 kenduri kawen... satu kenduri tu memang makanan dia sedap lagi satu kureng sikit... tapi abeh gak aku makan...

Kenduri 1st tu jiran aku nyer... Akhirnyer kakak tu kawen gak... lama gak r nak menunggu makan nasi minyak dia... dlm umur 30an ni baru dia kawen... cantik ko... bukan macam aku ni... dia da la putih, cantik, kurus, kerja pon bagus... tapi bukan main susah nak dapat jodoh... akhirnyer pada tanggal 1.1.11 dia da bergelar isteri.. tahniah... so saper kata orang cantik tu senang cari jodoh???? Nan ado k... dan x semestinyer yang kurang cantik tu x der saper yang nak.... cantik tu subjective... so maybe bagi aku cantik bagi korang x cantik... contohnyer la kan... bagi aku Tiz zakiah tu cantik... tapi kawan aku nyer husband cakap Tiz tu x cantik... (erm... aku pelik kenapa dia kata Tiz Zakiah tu x cantik.... ker dia takut ngan bini dia.... F.Y.I muka kawan aku tu iras-iras Fazura... eh... pahal aku nk kuar statement ni kan???)

Kenduri yang second tu Sedara aku... Dia buat kat Wisma Sejarah... ala Sebelah PUSRAWI (tiba2 teringat kat Faizal Yusof)... Kenduri dia mmg best... makanan mantop!!!! Ayam masak merah dia perghhh.... Daging masak hitam dia terangkat!!!! Nasi minyak dia... macam nak tambah 2 x... tapi aku diet... so aku x leh tambah... (mlm td da termakan meggi... setelah dihasut oleh kekwn dlm FB) Tapi yang x best nyer dewan tu kecik jer... so pandai2 la bawak diri... lepas makan keluar la... nak balik pon boleh... hihi...

Tadi jiran aku datang hantar makanan... ehem, w/pon aku kata x sedap... tp aku da pasang niat nak makan jap lagi... tapi klu nak ikut kan plan diet aku malam x leh makan nasi... huhu... aku sambung diet esok jer ler...

PS : pagi tadi dengar lagu ost Adamaya... terus teringat kat arwah Faizal... sob.sob.sob... semoga arwah dicucuri rahmat.... Al- Fatihah...

No comments:

Post a Comment