Wednesday, January 12, 2011

Balasan On the spot

Untuk ke office aku kena lintas jalan... untuk melintas jalan yang sentiasa sibuk tu harus la tekan lampu isyarat tu... aper yang buat aku bengang... ada mamat ni dia da sampai dulu kat lampu isyarat tu... tapi dia malas nak tekan... nak gak tunggu aku yang tekan....

Dalam hati " Kuang ajar mamat ni... tekan la.. nak gak tunggu aku... isk... rasa nak sepak2... eh.. senyum2 pulak... ikut ati .... eeeeee... mmg nak kena"

Dan dan tu jugak...
Tak der la aku jatuh cm tu .... tapi lebih kurang la...

"Adoooiiiii" sikit lagi aku nak terjatuh... kaki aku terpelecok (yer ker ayat ni??) Sakit siot.... nasib baik pandai imbang badan... klu x da jatuh aku.... aku usha mamat tu dia tak gelak pon... usha minah yang jalan blakang aku pon dia tak gelak... tp dia elak kan muka dari aku... so aku x nampak muka dia.... erm... ke diorg x perasan??? x mungkin....

Tapi tu la dia... moral of the story jangan nak marah2 atau kutuk2 orang walaupon dalam ati... sebabnya sekarang ni balasan semua ON THE SPOT jer....

INGAT TU KEKAWAN!!!!!!!

3 comments:

mrs shaifull said...

baiklah! :) hehehe...

zaty luvlianncez said...

waduh..

moral nye ialah.........


:)

Ms. Wanniey said...

kak miza: hehe...

Zaty : Moral nyer... Lu pikir la sendiri... boleh???

Post a Comment