Monday, January 17, 2011

Khairul Fahmi ke Tu????

Begini lah ceritanya....(sambil bayang kan ada orang yang menyebut ~ cer citer cer citer!!!~ secara berjemaah)

Semalam la kan... aku ngan Ms. Ieja melakukan Projek x... dia kan countdown 6 month kan... Bakal BF dia nak balik dari Korea Selatan (aku da suh Mr. Ry tu bawak balik sorang pelakon korea tok aku... kuikuikui) Tapi xtvt kiorang ni light2 jer... belum pon jogging2 lagi... still lagi berjalan mengelilingi tasik... tapi bukan seround dua.... banyak kali... tak terkira aku.... korang agak2 jer la sendiri eh... aku start kul 7am habis berjalan2 tu dekat 8.30am...

Biasa nyer pas abeh jogging kitorang aku gi kat tempat batu2 reflexology tu... Actually niat sebenar nak hilangkan peluh dulu sebelum balik... bagi kering dulu... hoho... ala2 sun bath la kan.. cheh... aku tipu.... masa aku ngan Ms. Ieja tengah berjalan menuju ke Batu2 reflexology tu aku ternampak sorang mamat ni... berdebar2 aku.... Eh!!! Khairul Fahmi.... tapi... rambut dia x macam time Piala Suzuki hari tu.... tak kan cepat sgt panjang kan....

Cam ni la lebih kurang rambut mamat tu

Tak kan la kan... lagi pon mamat tu tinggi giler babe... orang cakap Apex ni tak tinggi mana.. tapi mamat yang aku jumpa tu tinggi giler... kurus jer lak tu.... depan dia ada 3 orang aweks... da ala2 groupie (oopppss jahatnya mulut aku) da aku tgk...

Aku pon erm... bersiap sedia la kan... klu tu betul2 apex... betul2 tudung.. betul2 baju... ewah.. *aku tipu*

Bila sampai2 kat batu2 reflexology tu Si Apex ni terus la usha aku... babe!!!! Hancur harapan... Rupanyer orang yang muka dia iras2 Apex jer.... Sekali usha groupies dia tu semua Minah dari seberang sana... so aku budjet dia pon kaum2 tu sekali... Sekali dia mengeluarkan vokal dia... erm... rupanya mat kelate gak... maybe ada pertalian saudara... sebab tu muka da sama.... :P

Tapi aper yang aku paling x boleh blah tu... ada ke patut gi jogging pakai macam ni.....

Tapi dia pakai shirt putih la... ngan kasut pinku... hoho.... x patut kan?????

PS: Cheh hari tu da buat n3 pasal tomok persis Zumi Zola... hari ni wat n3 pasal Someone yang persis Khairul Fahmi pulak??? hoho.... ke nak bagi traffic naik sebab tu guna nama khairul Fahmi??? Eh... x lah... mana ada... ni kejadian betul2 ni.... Cheh... mesti ada orang (U know who U are) cakap aku ni da jd macam sesorang 'ITU' yang suka tanya pas tu jawab sendiri balik... hihi... terikut dik... :P


Fakta :
- Tiada gambar mamat seiras Apex kerana dia x abeh2 usha kitorang , myb sbb kitorang usha dia... :P

- Dia ada menyebut "Weh amek la gamba aku boleh letak kat FB" dengan loghat kelantan nya...

- Gila amek aku klu amek gambo dia sbb dia da perli cam tu kan!!!!!!

No comments:

Post a Comment