Wednesday, January 26, 2011

Jauh Perjalanan....Sakit Kaki

Semalam aku banyak membuat exercise secara berjalan... Boleh tak aku nak balik rumah petang semalam tapi lupa touch n go aku???? Tu r time lunch tu aku bg MR. PHUN pinjam... tah dia kata nak bayar duit insuran dia... erm... pas tu dia pulangkan balik tapi aku lupa nak simpan dlm handbeg... elok jer terletak kat atas meja computer aku... huhu.... penat tau tak... dari nak balik cepat da jadi lambat... da la tu dlm perjalanan aku nak ke office balik boleh pulak aku jumpa boss besar PMO.... adoiii... dia tengok jam pas tu sengeh2... aku trus jer ckp "Touch n go saya tertinggal kat opis"... sambil blah... satu hal lagi kat traffic light... punya lama aku berdiri kat situ... ada la dalam 5 minit... Da boleh melintas... jumpa lak lagi mmber lain... kuikuikui... terasa diri cm terkantoii walaupon tak buat salah aper... mesti diorang ingat aku baru sampai opis untuk punch time balik... tidak!!!!! Saya betul2 tertinggal barang...

Tapi aku rasa aper yang terjadi mesti ada hikmahnya... dalam berjuta2 orang boleh pulak aku terjumpa Edward Cullen Malaysia.... pergh... cm ada jodoh pulak... da la duduk jauh2 tapi boleh pulak aku ternampak dia dicelah2 orang yang ramai tu.... hehe... tapi biasa nyer orang yang hensem cam tu mesti da kawen... so lupakan la Mr. Edward Cullen sbb mesti dia da ada Bella Swan kan... huhu.... Masa 1st time aku jumpa dia semua yang terusha muka dia mesti kata... "Hensem nyer" aku pon tak terkecuali cuma lain sikit versi dia.... "Eh, Cm Mr. Edward Cullen la..." siap curi2 amek gambo dia sbb nak tunjuk kat Ms. Shah... haha....kat korang tak payah la aku tunjuk... nnti ada lak yang kenal ssh aku....

Aku semalam sempat lagi la pegi Beli kek birthday adik aku... da la penat sebab patah balik kan... pas tu kena la pulak gi Secret Recipe nak beli kek dia.. Tu satu hal gak lagi yang terjadi... boleh la pulak aku gi ckp kat Adik yang keje kat Secret Recipe yang adik aku tu 14thn... huhu... 15 la... cm ner aku leh lupa....so time potong kek tu ada 5 btng lilin jer la... huhu.... nasib baik ibu aku tak suh aku patah balik gi mintak... kuikuikui.... kalau tak nangis aku....

Ini lah rupa kek yang aku beli... tak ku sangka... setiap kali aku beli whole kek... aku akan beli tak kek ni (Chocolate indulgence) atau pon kek White chocolate Macadamia dengan alasan kek tu la yang paling tough... aku takut nnti jadi cam kek tiramisu tu... terbelah dua... kuikuikui...

ハッピー・バースディ(トゥー・ユー)!

Hadiah??? tunggu dulu la eh..... :P

No comments:

Post a Comment