Friday, January 14, 2011

Tomok Persis Zumi Zola

Credit to Cari.com.my - Tomok Persis Zumi Zola Bakal Nikah Pramugari Julai ini (T.T : Freekey)

Pagi-pagi lagi aku dah bergossip ngan kawan aku Ms. Niessa... ni semua gara-gara dia bukak Cari pepagi la... tetiba tengok ada orang bukak Benang (read: Thread) pasal si Tomok ni muka dia serupa dengan Zumi Zola....

Saper Zumi Zola???? erm... mengikut cerita ewah... Zumi Z
ola tu pelakon dari seberang... sekarang diorang tayangkan cerita yang dia belakon tu kat Astro Oasis tajuk citer tu Surga Untuk Mu...

Actually aku tak paham kenapa diorang cakap yang Zumi Zola tu macam muka tomok... sbb aku tak nampak langsung persamaannya... bagi aku hensem lagi la si Zumi Zola tu....

Korang banding kan lah sendiri eh....


Ini Bang Mok aka Tomok

Ini Zumi Zola

Tapi tak tau la kan... aku tgk gambo still... x tengok lagi cerita yang dia belakon lagi... agaknyer sama kot.... erm... entah...

2 comments:

Anonymous said...

handsome zumi zola lah... indonesia,...

Ms. Wanniey said...

no comment sbb di mata ku dua2 x ensem... huhu...

Post a Comment