Monday, January 3, 2011

Special K

Hari ni opis kosong... ramai yang menhantar anak-anak ke sekolah... anak baru masuk darjah 1, ada yang baru nak tadika... dan ada yang nak masuk form 1 hari ni... Boss aku pon cuti gak hari ni... So aku kena la kerja... nnti x der orang susah la pulak...

Pagi-pagi la Mrs. A'a da cari ajak gi breakfast... tapi sekarang ni aku da x gi breakfast2 ni (cheh, baru dua hari jer kot x gi breafast... ) sebabnya aku skrg mengamalkan breakfast Special K (Kellogg's)... kelloggs ni sedap babe... kenyang pon kenyang la gak... Kalau sesaper yang teringin nak kurang kan KG leh lah try... amek la plan makanan yang diorang buat khas kat sini ---> aku x leh ikut diet ni... western sgt... aku kan orang timur... huk huk....

Special k ni ada wat 2 weeks Challenge... korang kena amek Special K ni untuk Breakfast & Dinner sahaja... Lunch korang leh makan nasi... klu korang betul2 ikut insya-allah leh ler turun kg... Nanti balik karang aku timbang... tp aku start amek Special k ni bila eh??? aku lupa!!!!! huh...



No comments:

Post a Comment