Friday, August 27, 2010


Saper yg tengah bercinta sekarang ni??? aku????... bukan... aku x bercinta... aku lebih suka jd single mingle... hoho... boleh???? Klu nak ikut-ikut kan braper kali aku pernah bercinta... erm... rasa2nyer x der kot... admire tu ada lah... tp klu bercinta tak pernah... breakoff sekali jer... tu pon aku tak tau bila masa aku bercinta ngan mamat tu tetiba jer dia mintak putus... hoho... pelik kan????

Tapi Cinta yang aku maksudkan kat cni bukan psl aku atau sesaper... Menurut sumber yang dipercayai.. TV3 akan menayangkan satu lagi cerita lakonan Mr. Irfan Roslan... Tajuk cerita itu CHINTA... ia akan ditayangkan di slot akasia... maybe bagi mengantikan cerita epilog surga cinta... (aku rasa lah...) Ia mungkin akan di tayangkan pada October atau November ini... so nantikan...

Pelakon2 cerita ni hebat2 gak la... aku x nk komen pepanjang sbb aku akan komen lepas tengok episod pertama... biasa la... kita tak boleh judge sesuatu itu jika kita tak tengok sendiri... betul tak kawan-kawan???

Update (17/10) : Mr. Irfan akan blakon dlm episode 15 - 17

No comments:

Post a Comment