Tuesday, August 24, 2010

Sumthing Wrong Wif Me

Semenjak dua tiga menjak ni aku asyik dengar dua lagu ni jer... lagu MCR pon da jarang-jarang dengar... mesti org sekeliling aku ni da boring... layan lagu yg sama jer... repeat dari pagi sampai la ke petang... hehe....

X nak tau lagu aper??? eh.. suka ati aku la kan klu nak bagi tau pon... ni kan blog aku... suka ati aku la nak tulis aper... :P

Dua lagu yang asyik bersilih ganti tu adalah lagu

Pergi lah ayu - Fabulous Cat

Jahat - Stacy

Per sal tah... aku pon heran gak... naper lagu ni yang aku suka lak wat masa ni.... hihi... Aku syak ada sumting wrong sumwhere ni... aku klu mode: normal akan dengar lagu MCR.... Klu x normal tu yang dengar lagu cam ni... huhu... saper yang wat aku jd x normal ni... aku sendiri pon x tau... pelik!!!! ker ni sbb peningkatan Umur???? MCR da x sesuai ngan aku lg ker???? Huhu... sedihnyer!!!!!

I HEART GERARD WAY

No comments:

Post a Comment