Saturday, August 21, 2010

Durja Ningsun

Da lama tak tengok cerita hantu yang seram selepas cerita Kekasih Ku Seru... Nak tengok cerita hantu kot slot Seram pon aku da tak nak... yer r first episode aku tengok aku tertido, so jangan harap lagi la aku nak tengok next episode... Tapi bila tengok iklan Durja Ningsun aku rasa cam nak tengok jer cerita tu... so hari khamis hari tu aku pon bersengkang mata tok tunggu cerita tu... (hiisszz wanniey ni... cerita tu start pukul 9.30 la...) yer tapi tok bulan ramadhan yang mulia ni aku cepat sangat ngantuk... penat sangat la konon-kononnya...

First episode Durja Ningsun ni aku rasa OK la... banyak kali gak r aku terkejut-terkejut... dan cerita ni tak buat aku mengantok... so kesimpulannya cerita ni menarik untuk ditonton... so aku akan pastikan aku tengok episode ke 2 - Durja Ningsun...

So kekawan yang suka tengok cerita seram... jangan lupa tengok durja ningsun setiap hari khamis pada pukul 9.30pm.... Hanya di TV3!!!!!

No comments:

Post a Comment