Saturday, August 28, 2010

Break Fast With Ms Ieja

Da lama sangat aku tak kuar ngan Ms. Eija... Last aku kuar ngan dia lebih dari 4-5 bulan yang lepas... nama jer tinggal dekat-dekat... tapi tak pernah jumpa pon... huhu.. so memandangkan da lama tak kuar ngan dia... dan dia ajak aku teman dia gi soping moping (I loike).. so aku pon temankan lah dia....

1st kitorang gi Ampang Park... boring ok... kat situ banyak gak r jual baju kurung, kurung moden, kurung ala2 sungguh Klasik (vintage) pon ada.. rambang mata sampai Ms. Ieja pon x leh memilih... hoho... harga pon amat la cantink secantik baju-bajunya... kekadang tu sampai x leh terima dek akal... hehe...


Pas tu kitorg pon bergerak menuju ker Jalan Tengku Abdul Rahman (Jln TAR)... Ya ampun... ramai giler orang... aku da la tak suka gi tempat penuh ngan orang cam ni... seksa gak la nak beli membeli... tapi x per bukan aku pon yang nk gi mensoping moping kan.. so aku ikut jer r Ms. Eija...


After that kitorg bergerak gi ke Sogo... kat sini baru aku ada motif... yer r aku kan da x mo pakai high heels lagi kan... hihi... so aku pon gi la soping moping kasut... erm.. tak der sale pon... da la tu.. dalam sogo tu berhimpit2... ramai betul orang... ala2 sogo sale gitu... mesti banyak untung kan!!!! :P


Lepas shopping di sogo kitorg pon bergerak menuju ke KLCC tok berbuka puasa... da x tau nak makan kat ner kitorg gi jer r Pizza Hut...


Malas nak taip pepanjang... korang layan jer r gambo ni...

No comments:

Post a Comment