Sunday, August 8, 2010

Sunday Yang Pack!!!!

Hari ni w/pon mata aku bengkak2 aku still kuar... hoho.. aku rasa klu aku x kuar ngan kawan2 aku hari ni, esok mata aku mesti lebih bengkak lg... tp aku da warning diorg dulu jgn sebut *K word... huhu... pantang aku tok beberapa hari... huhu..

Kul 9, Syira da amek aku... kitorg smpai area2 serdang tu lebihkurang 30 minit jer r dr umah aku... tapi... ada tapinya... terlepas simpang exit... huhu... so u-turn hingga la ke KL kembali.... dan beberapa kali gak la kejadian yang sama berulang... sbbnya si Syira ni klu bawak kete laju jer... sbb tu asyk terlepas simpang...

1st place yang kitorg gi adalah The Mines... nawaitu adalah untuk breakfast... aku ngan syira blom bfast lagi... so harus la isikan perut yang kosong itu dulu... kitaorg smpai kat the mines lebih kurang kul 10.30am (klu x slp aku... aku x tgk jam pon)... Syira ajak gi Breakfast@MCD... actually aku tak rasa pulak nak makan MCD... smpi kat MCD.. tgk2 rupanyer kat The Mines ni, MCD & KFC x provide Breakfast set.... jalan2 punya jalan... (sbb x tau nk makan aper ) akhirnya kitorg makan kat SUBWAY... subway lagi... hehe... aku x kisah pon baper kali makan subway dlm sebulan... sbb dia sedap.... :P



Pas abeh makan kitorg meneruskan perjalanan menjelajah Mines pulak... kitorg nak cari Fresh Flower tok wat hadiah Konvo BF Syira.... abeh pusing satu mines... 1 kedai floral pon kitorg x jumpa... last2 kitorg cr gift shop jer... kitorg gi semua gift shop yang ada kat The Mines... akhirnya Syira pon decide nk beli jer kat Living Cabin... so syira pon beli la benda ni.....


Kejadian seterusnya adalah x jumpa kat mana kitaorg parking kete tadi... yang aku ingat lift mana yang kitaorg naik... tu jer... so kitorg kuar dr parking lot... naik balik ke tingkat 4, cari Lift 1st yang kitorg naik... alhamdulliah jumpa gak... hoho... tu r... memasing pon x teringat nk tgk parking kat tingkat baper td.... huhu...

So destinasi seterusnya adalah UNITEN, Bangi.... sesampai nyer kitorg kat ctu... pergh.. kena jalan... jauh giler... aku da la pakai heel... nasib baik heel aku baik hari ni... ia tidak menyakitkan kaki aku langsung.... smpai kat dewan konvo kitorg trus cari BF syira... diorg da selesai konvo da... so kitorg just snap2 gambo jer...


da destinasi terakhir adalah Alamanda....



Actually bnyk je kejadian yang berlaku... tp aku tak der mood pulak nk tulis pepnjg... aper2 pon mmg syok la... dapat gak la aku melupakan sedikit sebanyak kesedihan aku.....

No comments:

Post a Comment