Sunday, July 25, 2010

I Heart Alice Cullen

Finally aku dapat juga tengok cerita Eclipse... Buat kedua kalinya aku menonton Twilight Saga dengan Geng-geng Twilighter... sangat seronok ble kita tengok Movie dgn Clan kita yang tersendiri.. (Clan tu... x leh blah..)

Actually ni kali kedua Twilighter gi tgk Eclipse secara official... Unofficial aku x tau la da braper kali diorg tgk... Eclipsenya premier aku tak dapat gi atas sebab-sebab tak dapat dielakkan... tp maybe next year untuk Breaking Dawn aku akan cuba tok gi gak... tp sorry guys i maybe x mo join Cos-play... huhu... sbb i x tau nk jd aper... jadi Jane blh???

Nampak sopan dan menutup aurat jer si Jane ni... hehe...

Eclipse ni mmg lg best dari New Moon... tp bagi aku Twilight la yg terbest sekali... tp klu korang baca novel dier lg best... Aku cm biasa r suka tgk Alice (Lesbo ker aku???)... sbbnya dlm novel Alice tu kelihatan seperti cute & sgt baik... Aku suka character Alice Cullen tu... Edward & Jacob pon aku suka gak... Jasper pon sama.. Cuma yang aku x braper suka dlm Twilight saga ni rambut Alice & Jasper da lain... x syok oooo.... aku paling suka alice time ni...

Aper yang aku harap Breaking Dawn nnti harus lah lagi best dari Twilight... huhu... sgt2 berharap... da klu umur panjang aku nk gi Premier dier... klu korang nk join pon leh gak nnti... lagi ramai lagi meriah... Nak lg meriah kita join Cos-play sekali... mesti gempak!!!!!

Ni lah suasana semasa di GSC Mid Vally...

No comments:

Post a Comment