Friday, July 16, 2010

Kawan lama

Hai tetiba teringat kekwan time sekolah menengah dulu... macam mana la keadaan diorg skrg ni??? erm... klu ikutkan aku sorg la yang m'punyai career paling tidak mencabar dan lari dari bidang... hoho.. tu r saper suruh aku ni jd anak yang mendengar cakap ibu bapa... hehe.. opss aku x slh kan sesiapa... da qada dan qadar kan... aku redha... klu x, takder la aku jumpa kekwn aku skrg ni... sbb bidang aku dulu sgt jauh bebeza dengan bidang aku skrg ni... possibility tok jumpa 1:10000...

Malam td aku dok la usha2 fb kekwn lama... rindu pulak... da la tu chat ngan 2-3 org bebdk sek. rendah ngan menengah... sesajer diorg tanya kabar... pas tu kuar la soalan maut diorg tu kan... isk.. macam la da x der soalan lain... hehe... soalan aper??? phm2 sendiri sudah....

surf punyer surf aku tertengok comment kat fb kawan sekelas aku masa form 4-lower 6... ada ayat "isteri" "suami"... ehhhh ble ko kawen bedah??? aku pon pelagi (biasa la budak kepochi).. terus la usha fb dier.... relationship status Married to... oooo ko da kawen eh... x jemput aku pon... in fact, semua kekwn pon ko x jemput kan... yer la siapa la kami.... Neway, congratulation la eh Datin SNH dan Dato' MR... hebat ko dapat dato'... :P

Hihi... kelakar pon ada... dulu ko slalu la panggil aku Datin kan... last2 ko yang jd datin.. hehe... Aku harap ko bahagia dan happy dengan keputusan yang ko buat ni... aku sgt terperanjat ok... Neway All the best for both of you.... pas ni klu aku terjumpa ko perlu ker aku panggil ko DATIN???

2 comments:

Cik Ruby said...

Puan Sri wanniey ;)

Ms. Wanniey said...

hehe.. sedap jugak bunyinyer eh Ms Ruby.. :p

Post a Comment