Thursday, July 8, 2010

~Eclipse~


Gerhana babe!!!!

Hati ku sungguh sedih sekali... aku x dpt tgk Eclipse Premier anjuran Twilighter... sbb nyer aku yg gatai2 x mo bli tiket hari tu.. bukan aper diorg tu jual awl sgt.. aku takut x smpat jer nk gi tgk.. mana tau ada hal.. lg pon time tu ayah aku tgh sakit.. so bab tgk movie ni jatuh ke tmpat paling last sekali (actually x terpikir langsung nk gi tgk2 movie ni - time ayah aku sakit tu la...)


Sedih sungguh x dpt tgk Alice yg comel itu... tp aku da tnyer Ms. Shah da best ke tidak.. dier ckp lagi best dr New Moon tp kurang best dr Twilight... bab action sikit sgt... bab wolf pon sikit... so maksudnyer bab jacob yg macho itu pon sikit la...

Skrg ni aku x tau nk ajak saper gi tgk citer eclipse ni... nak ajak Ms Shah dier da tgk... nak ajak bf.. aku x der bf.. nampaknyer aku kena la ajak Ms. Syairah adik manja aku sorg tu... tapi x per r.. ok gak ajak dier tu... leh aku gi shopping baju raya ngan dier... hehe... (thn ni aku di suruh untuk belikan baju + jeans tok dier... sah confirm aku kena sediakan duit yg banyak... dier tu demand sikit.. ikut saper tah :P)

Klu sesaper yang rasa2 nk ajak aku gi tgk Eclipse sila kan... klu kena time nyer aku join ler korg k... :P muaaahhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment