Friday, July 23, 2010

Sedih


Huhu.. dari malam tadi aku rasa sedih lagi2 ble dengar lagu Sampai Syurga - Faizal Tahir... tapi aku x tau kenapa aku sedih... nak kata perubahan hormon ker aper ker pembawakan ker aper ker... mana boleh... i x kawen lg k... hoho... aper sal eh... ker mmg aku nk bersedih skrg ni???? aku ni kekdng tu leh dpt instinct... Klu aku kenal ngan sesorg tu... klu dari first time aku pandang dia aku da rasa cm x suka, menyampah (sedangkan orang tu langsung x buat apa2 kat aku) maksudnya dia akan buat sesuatu yang aku x suka di kemudian hari... slalunya mcm tu r...

Masa aku sek. men dulu... aku gi tuition kat Mentee dekat ngan Giant Permata... bebdk Taman Melawati mesti tau tempat tu... hoho.. ble time blaja tu klu aku rasa berdebar2 mesti aku nak jumpa seseorg yang aku suka... hoho... slalunya artis la... time2 tu kan aku giler sikit kat artis... tapi sekarang tidak lagi... Selalunya aku akan jumpa Rody (Kristal)... ayah dier slalu bawak dier gi minum kat satu kedai makan ni... Razlan aku jumpa dia time tu dia kuar ngan kekwn dia kat ctu gak... Saper tah kumpulan New boyz aku jumpa (rambut dier kerinting2 tu) ---aku langsung x syak dier tu ahli kump New boyz... aku ingatkan dier tu pelanduk dua serupa jer... rupanya pagi tu sblm aku start kelas tuition New Boyz jamming kat atas pusat tuition aku... Jamming tu pon Cikgu Tuition aku yang Punya... Cikgu Raja...

So kesimpulannya klu bedebar2 maksudnya aku akan jumpa sesorg yang aku suka... tapi klu rasa sedih ni aper pulak maksudnya???? Aku nk kena transfer ker??? huhu... patut happy ker sedih??? :P

No comments:

Post a Comment