Monday, July 12, 2010

Touch N Go

Rapid KL telah melangkah ke depan lagi dalam memodenkan Sistem mereka... tapi bagus ke penggunaan Kad Monthly di dalam Touch N Go mengantikan Kad Monthly Pass mereka??? erm.. aku rasa x bagus... sbbnyer kami ni pengguna guna kad Monthly Pass sbb kami nak cepat... klu dulu just tunjuk jer pas tu da boleh jln... lebih pantas dari Touch N Go... skrg ble da guna touch n go aku makin lambat... yer r kekdg tu mesin diorg wat hal... x dpt read card touch n go... da mengjamkan org.... sbbnyer ble sorg stuck alamatnyer panjang la barisan blakang tu... macam aku pagi td... bukan sorg jer yg card dier x leh read... 3 orang... pergh menyusahkan aku nk tunggu smpi diorg boleh... dan diorg tu pon satu.. da tau mesin tu x dpt read gi ler ke kaunter... ni x... nak gak try smpi boleh... boleh klu nk try tu... 2-3 kali jer r... sian sikit kat org blakang yang da lambat nk gi keje ni....

Pas aku smpi kat station Masjid Jamek pon wat hal gak... mesin tok touch n go tu mmg dibuat khas tok pengguna kad touch n go... tu pon x cukup gak... beratur panjang aku lg... kali ni bukan ader org yang card dier x leh read... tp mesin sebanyak lebihkurang 5-6 bijik tu x leh menampung pengguna LRT... so aku sarankan klu betul la nk wat pass bulanan dlm touch n go tu boleh x tambahkan lagi mesin tu???? senang sikit kitorg... x ler lambat sbb stuck kat mesin touch n go jer....

wow... pagi2 mood aku x baik da... aderkah sbb da lama x berpuasa aku jd cam ni... hehe... no comment!!!!!

6 comments:

Strawberi Comei said...

haah..memg menyusahkan..wlpun husni xguna...tp td nmpk gak ramai yg kene beratur pnjg sbb mesin tue xdpt nk bace kad tue..wat aduan..sk pada pm...wakakaka

Ms. Wanniey said...

wow... overnyer nk sk kat PM.. baik sk kat Menteri Pengangkutan je... :P

LaraDyana said...

salam...hahahaha...jgn mrh miss wanniey nnt da x cute.....nmpknya kita sama2 puasa...go go go....

Ms. Wanniey said...

Ms. Diana - Go Baby Go!!! (ala2 Stacy nanyi lagu Jahat)...

LadyGaga said...

huhu..betol!betol!betol!..(mcm ala2 sincan)huhu
mmg lemban pon klu pagi2..kdg2 tu tren bt hal.. sabo jela ms Wanniey oii..yang penting keComelan pade wAJAH teTap keNE JAGE.hihi..

Ms. Wanniey said...

hehe... kecomelan mmg kena jg... hoho

Post a Comment