Saturday, July 24, 2010

Aku & Angel


Aku start tgk citer Angel pada tahun 2001 (if i'm not mistaken), masa tu aku form 4.. classmate aku Emi yang suh aku tgk... Aku pon try r sekali kau mmg best... semenjak hari tu aku jd Angel's big fan... aku tgk cerita Angel dari 1st season smpai yang ke 4... actually aku ada season 5 punyer tp x best sgt... season yang aku plg suka ialah season 1& 2... sgt best time tu... hoho...

Angel ada pengaruh besar time tu... ingat lagi kitorg nyer geng "Angel's Angel" sweet giler time tu.. semua geng aku nama last letak Vampire... hoho... sorg classmate aku tu (lelaki) jd wesly.. sbb muka dia mmg iras2 pon... tp ramai yg terslh... diorg panggil aku Angel... hoho... aku prasan pon ble bukak majalah tahunan sekolah kat Autograph tu ada tulis "To Angel"... haha... gelak aku... ble teringat zaman muda mudi...

Yang ni aku plg x blh blah ayat dia...


Selain tgk Angel series, aku pon ada novel dia jugak... tapi x complete la... sbbnya kedai buku kat sini da x jual citer Angel lg... aku siap call lg MPH la, Kinokuniaya la... lepas aku call aku ada gak r gi lepak2 kat MPH & kinokuniaya (aku mmg suka lepak kedai buku... hoho) aku tgk baru la diorg letak novel angel kat rak buku... tu pon buku2 yang aku da ada.... sangat sedih ok... da puas aku cari merata-rata kedai buku... tp x der... sungguh keciwa... tp aper nk buat... cerita lama & da x popular... huhu... Da la tu, majoriti kedai buku jual pulak sampai Love & Death je... sedih aku...

Kalau korang ada novel angel cm kat senarai bawah ni... dan korang da x mo buku tu lagi... Jual jer la kat aku eh...

1. City Of ---> nak sgt baca yang ni...  done
2. Hollywood Noir
3. Vengeance done
4. Endangered Species
5. Dark Mirror


Klu ada dan berminat nk jual roger2 aku eh...

xoxo
Baby Vampire

No comments:

Post a Comment