Thursday, July 8, 2010

Canggun...

Hoho.. masa gi kursus hari tu aku kena naik bas... yer r opis aku da x der duit tok bayar tiket flight aku... so aku pon naik ler bas.. ruper2nyer best jugak naik bas ni... bas ke utara ni seat dier besar2 semuanyer... sgt selesa r... tp yg x best nyer masa hari aku bertolak ke Kulim bas yang aku naik tu berenti satu tempat klu x silap aku Slim river... pas tu dier suh aku naik bas lg satu sbb katernyer cpt smpai... aku pon tukar la bas.. tu ler benda yg aku paling benci... hehe...

tp time balik ke KL aku naik bas aper tah nama dier ader LION2 kat pangkal nama dier... bas tu sangat syok... seat dier x sebesar dan segebu bas time aku nk ke kulim tu... tp kira ok la... ader massager lg.. hehe... aku ni kan pe'rak sikit.. x pernah naik bas.. so jakun r... bas tu siap ada tv ala2 flight setiap seat satu dan ada earphone so aman damai la tgk cerita ikut sesuka ati.... tp mmg best r... klu la semua bas macam tu mmg confirm aku leh jer gi travel jauh2 ni naik bas... x yah r naik flight.... hehe...

4 comments:

Cik Ruby said...

fuh~ ruby pun jakun jugak kak :( Besnyaaa kalau dapat bas mcmni..brapa rega dia dari kl ke kedah ?

Ms. Wanniey said...

Canggun kan Ms Ruby... RM33 jer... murah kan??? semua bas pon sama rege jer...

Cik Ruby said...

fuh, murah la... nanti nak kena try ;) apa brand bas tu kak ? ihihi..

Ms. Wanniey said...

Transtar - kat bas tu tulis lion"someting2"... hehe x ingat sgt.. :P

Post a Comment