Thursday, July 8, 2010

MP3 oh MP3

Aku sekarang ni tgk dlm mood mahu berjogging.. biasa la badan da naik... ala2 badak berendam sudah... tp masalahnyer aku ni x suka gi berjogging sorg diri... kekwn aku pulak bz memanjang sab2 ngan ahad... x pon diorg tu mls nk berjogging2 ni... biasa la berat badan diorg kan ideal (Ideal ker???)

So aku pon membuat keputusan tok membeli MP3 tok menemankan aku berjogging... tp org kata x elok berjogging smbil pakai mp3... yer aku tau... tp bagi aku klu stkat berjogging kat taman tu x kan x leh kan... bukan ader jln raya pon... hehe...

Skrg ni aku tgk dok mengusha2 Sport MP3 player... sgt susah la pulak... tak tau nk cari kat mana... klu korg tau... bgtau ler kat aku k... sbb nyer aku sgt2 memerlukannyer skrg ni... harga aku x kisah.. asal bawah RM300 jer.. atas x leh... lebih singgit pon aku x mo... hoho...

Aku berminat sbnrnyer tgk Philip - Nike MP3 tu... sgt cute... bulat jer... tp x tau nk cari kat ner...

Yg ni jenama RIO


4 comments:

Cik Ruby said...

menarik :)

Wanniey said...

menarik kan... siap boleh bgtau braper meter da lari... heartbeat.. hebat kan???

~adda~ said...

kak, nnt ko beli mp3 nya ko tepek kat sini dengan harga sekali yerk..Kalo aku ada duit lebih aku pun nk beli gak..KaLooO..hahaha..

Wanniey said...

insya-allah.. klu beli i tepek gmbo dier kat cni k.. :P

Post a Comment