Monday, July 26, 2010

~Wedding~

Hari ahad hari tu ada wedding reception kat rumah jiran aku... Kawan aku time kecik-kecik dulu kahwin... sgt meriah ok... dan sangat Unik...

Majlis start dari hari sabtu malam... disebabkan majlis ni hanyalah menyambut menantu, so x der la majlis berinai besar or berinai kecil (sbb majlis berinai kan dibuat hanya di sebelah pihak perempuan) so mlm tu diorg buat makan2 dan ada pertandingan karaoke, musical chair, poco-poco, dan sewaktu dengan nya... pengantin lelaki ni (jiran aku tu) dia masuk band (read: Pancaragam) kat UITM dia... so malam tu dia pakai baju band tu la... sgt cute ok... aku suka tgk lelaki yg join pancaragam ni.. haha...

Gambar Hiasan semata-mata...
tapi pengantin mmg pakai skirt cm ni la... hoho

Diorang ni Tema Garden... dari pelamin smpai ke khemah semua di buat oleh kawan-kawan pengantin lelaki... diorg ni Interior designer... so mmg creative dan sgt cantik aku rasa....

Majlis ni jugak x der kompang2... sbb diorg tukar kan dr kompang ke Pancaragam... so bertambah2 sweet aku rasa... maybe Pengantin ni berkenalan time diorg join band ni kot.. sbb kat kad jemputan ada jer gambo diorg berdua pakai baju band... hoho...

Anywaz Congratulation for both of you...

No comments:

Post a Comment