Wednesday, July 21, 2010

Jejak Kasih..

Hujan lebat pagi td... aku tgk cousin aku best jer tido lagi.. Dia baru jer sampai mlm td dari JB.. Katanya ada interview hari ni... tapi x tau la pukul braper interview dia tu... Aku tgk dia tido aku pon rasa cm nak tido lagi... tapi klu aku tido balik, alamatnya aku EL la hari ni... hoho...

Malam td sesaja aku tulis kat wall FB yang aku tengah cari member tuition time form 3.. Tuition kat Mentee dekat ngan Giant Taman Permata, UK... tuan punya pusat tuition tu cikgu yang cool... Cikgu Raja.. Tapi yang best nya aku mmg jumpa.. da 2 orang yang aku jumpa.. Aiza ngan Mimie.. Srkg ni aku nk cari Alan ngan Hafiz... kat mana la korg ni agaknyer... bebdk yang aku cari ni majoriti ex- Sek. Menengah Kebangsaan Taman Melawati... Lahir tahun 1985... Klu ada sesaper yang kenal leh r contact2 aku.. 2 pon klu tervisit blog aku ni la... tp mana la tau kan... Klu da jumpa leh r kita wat reunion... aper la kerja korg skrg ni eh... da kawen ker??? hoho.. tah2 tinggal aku sorg jer yg single mingle... :P

No comments:

Post a Comment