Monday, July 19, 2010

Sisterhood

Penat hari sabtu x hilang lagi dah adik aku Ms. Syairah ajak gi shopping baju raya dier la pulak... huhu... nak tak nak terpaksa la aku gi gak memandangkan 24 Julai ni aku nk gi celebrate birthday Ms. Eija dan 25 Julai ni aku nk gi tgk Movie ngan Twilighter Malaysia... so terpaksa aku ikot kan jugak...

Ms. Syairah ajak aku gi Fav place dier r Pavillion tp aku kan malas + sakit kaki + belum dapat berehat aku ajak dier gi KLCC jer r.... Penat siot jln ngan budak sorg ni... dari Top Shop masuk ke Zara pas tu ke MNG dan sewaktu dengan nyer... Semuanyer dier x suka... aku suh bli baju Padini dier x mo... biasa la budak poyo... lagi pon bukan guna duit dier pon kan... At last dier berkenan ngan baju kat ROMP.. biasa la bebdk... hoho... selamat la duit aku... :P

Malas gak nk citer pepnjg layan jer la gmbo di bawah ini...

No comments:

Post a Comment