Monday, December 6, 2010

Ber "Rapunzel".... bersama kawan-kawan

Korang da tengok cite Rapunzel???? Aku da... kan aku mmg xcited nak tgk citer tu... itu pon lambat aku gi tengok sbb mengumpulkan orang-orang yang nk tengok citer tu... biasa la umur2 diperingkat aku ni ssh sikit klu nak tengok cite Rapunzel ni... :P

Menarik gak la citer Rapunzel ni... cite ni pasal seorang tuan puteri yang di culik oleh seorang Wizard... dan aku tak rasa wizard ni jahat pon... sbbnyer dia jaga Rapunzel ni macam anak dia sendiri... siap wat Fav. food si Rapunzel ni lg... So aku tak puas ati sikit la kan bila dia mati kan watak Wizard tu secara spara kejam.... huhu.... Effect tok 3D ni cantik time lantern yang di terbangkan tiap2 tahun semasa hari Rapunzel kena culik (or Birthday dia) oleh semua rakyat jelata di negeri dia.... Budak yang duduk depan aku siap berangan2 nak gi capai2 lantern tu... kui kui kui....

Cerita ni sesuai di tonton oleh semua golongan.... kalau korang nak tau full house tu.... kitorg ni pon nasib baik jer tu pon dok barisan E... sampai ke barisan A semua penuh.... caya lah.... sebab tu aku kata citer ni tok semua golongan tak kira orang dewasa, kanak-kanak atau warga emas... sebab semua pon ada time tu....



No comments:

Post a Comment