Tuesday, December 21, 2010

Tanpa ID Ku Still Boleh BerSoping Moping

Hari ini aku keluar rumah tanpa ID... selamber jer kan??? aku tertinggal... tapi takut2 gak r sbb tu N3 ni dipublishkan pada waktu malam... so kiranya aku slamat berada di rumah bersama id ku... hihi..

Walaupun tanpa ID dan wallet (bermakna aku sehelai sepinggang..) x der satu sen pun... tapi still... aku gi gak soping moping... tapi.......... window shopping jer r... w/pon dioffer oleh Mrs. Syasya... tapi rasanyer lebih best klu guna duit sendiri... hihi...

Rasa2 esok aku nak bli la handbeg ni... alah murah jer.... x sampai RM300 pon 1 handbag... I x mampu nak pakai coach, LV, semua tu... huhu...

korang rasa cntik tak handbeg ni...

Aku nak bli yang color merah tu... tp nmpak cm putih ngan hitam tu pon cantik kan???


Handbeg ni ok tak???

Ni ha model handbeg... hihi... da rasa cam penjual handbag la pulak....

Handbag yang Mrs. Syasya pakai ni pon cantik kan... tapi syg x leh masuk novel... huhu

No comments:

Post a Comment