Thursday, December 30, 2010

TQ Apex, Safee N da Geng!!!

Awal-awal pagi lagi kat opis aku da dengar lagu We are the champion... diaorg nyanyi bersambung-sambung dari satu unit ke unit yang lain.... happy giler semua... mood baik jer (semua dlm mood : PROUD TO BE MALAYSIAN).... Yeah... tapi bila aku dgr lagu We are the champion teringat citer YOU AGAIN.... "We are the champion no time for loser!!!" huhu....

Dan topix paling hot hari ni kat opis aku adalah pasal bola... Apex... cuti esok hari dan aweks apex.... (aper kena mengena kan aweks dia??? ) huhu... tapi nak wat cm ner da ada yg terjatuh cinta kat apex tu... klu aku , Apex kena jadi anak ikan jer ler.... tapi x mampu la ... mesti high maintenance dia tu... :P lagi pon aku x suka spedo org... aku nak cari bapak gula jer...

Oklah kat cini aku nak mengucapkan TERIMA KASIH daun keladi... (lain kali menang lah lagi) untuk semua permain bola Malaysia terutama sekali Apex dan Safee (awt i asyik nak taip sabree...erm...) kerana anda semualah kitorang dapat cuti esok!!!! yahoooo!!!!!!! (chewah... macam la diaorang terbaca N3 ni kan... perasan lebih!!!!) Xtvt untuk es??? akan ku pikirin....


Apex seperti biasa sangat hebat malam tadi.. dasyat la dia tu... erm... mesti ramai yang jatuh cinta kat dia kan??? erm... korang jgn la berangan sebab dia da ada aweks yang comel.... ni blog aweks dia... rajin2 datang la melawat... dia ada cerita cam ner dia leh kenal ngan Apex ni.....

Ok Stop pasal apex... kembali kepada cerita sebenar....

Cerita aper yer??? erm... citer da abis... kuikuikui... pagi2 x der idea ni....

PS: boss aku bagi karipap dua biji sbb aku x gi breakfast.... hihi... TQ Boss!!!!
*Aku rasa Khairul Fahmi tu patut dapat anugerah Gol keeper terbaik!!!!*

No comments:

Post a Comment