Thursday, December 30, 2010

Ramai yang makin menggoogle

Ramai yang makin mengoogle pasal dia...

saper dia???

"Budak Tangan equal magnet

Bola equal besi tu la...."

Saper lagi kalau bukan

KHAIRUL FAHMI

AKA

APEX

ni baru list yang orang2 yang termasuk dalam blog aku yang x glamer ni.... (13org follower jer...) tak kira lagi yang google pasal dia tapi tak termasuk dlm blog aku ni.....

tah braper juta orang agaknyer yang tengah google pasal dia... Jd selebriti la dia pas ni.... harap2 jangan la dia rambang mata pulak lepas ni... yer r da ramai aweks2 cun yang sibuk2 nak mengejar dia ni....

Harus la dia menjadi kacang yang sentiasa ingat kat kulit (peribahasa aper ni??? huh!) dan senantiasa jejak dibumi yang nyata.... jangan terlampau riak... sebab bila orang membenci orang akan menyumpah... takut kena lak sumpahan tu... (oppss aper aku melalut ni????)

Tu la dia bila banyak keje tapi esok cuti (tau secara tiba2) gelabah la nak settlekan semua keje tahun ni... tahun depan nak mula dengan hari2 yang penuh dengan kegumbiraan tanpa memikirkan kerja2 yang belum settle2 lagi... terutama KPI!!!! huhu....

P.s : boss lama sibuk email suh buat KPI dia S.E.G.E.R.A --- ayat segera ni yang paling aku x boleh blah (dia lupa ker aku bukan PA dia lagi???)... x der PA baru kah dia??? Sibuk gak suh aku!!!! I BZ ok!!!!

2 comments:

Unknown said...

btul 2.. harap2 lah kn..

Ms. Wanniey said...

kita semua doakan yang terbaik jer la untuk diorang kan... :)

Post a Comment