Tuesday, December 28, 2010

SMK Cochrane

Huk huk *batuk* erm... aku x sihat lagi... rasa terawang-awangan lagi ni... huhu... telinga pon x clear... bunyi kekdg tu jauh... kekdg tu bergema-gema jer aku rasa.... huhu.... aku ni susah nak demam... dalam setahun sekali atau langsung x demam.... tapi klu sekali kena mau makan berminggu-minggu gak r... kalau batuk pulak berbulan-bulan.... huhu... dalam erti kata lain aku nyer inmunisasi hebat tapi klu sekali terkena penyakit mmg teruk r.... sebab virus tu lagi hebat!!!

Oh yer semalam korang tengok citer Tiramisu x???? Ala cerita yang Pierre Andre dan Sharifah Amani... kat TV3 kul 6.30pm... ganti cerita seribu kali cinta.... Bila tengok citer tu aku tetiba dapat mood nak ke sekolah semula... huhu... best nyer sekolah Cochrane tu... siap ada lift lg... huhu... seronoknyer klu tu sekolah aku....

Dengar citer sekolah kat sentul pon ada lift jugak... best betul bdk2 zaman sekarang... klu dulu aku gi sekolah kena gigih la panjat tingkat 4... hari-hari... antara sekolah ngan rumah pon agak la jauh tapi kena jalan kaki... almaklum la chek tak der basikal... nak suh ayah antar pon x leh dia kuar umah awal sangat... ibu chek pulak x der lesen... so gigih la ke sekolah jalan kaki... tu pasal la dulu slim melim... sekarang nan ado....

No comments:

Post a Comment