Friday, December 17, 2010

Wanted!!!

Di pagi yang hening... aku jalan la seorang diri... x pandang kiri kanan pon... jalan punya jalan da dekat ngan 7e tetiba mata ku tertangkap kelibat 2 orang pasangan pengantin x braper nak baru... aku sengeh2 jer la kan... nk ckp banyak pepagi bkn hobi aku... pg2 aku lebih suka diam dari bercakap... dlm erti kata lain pagi2 aku suka gi keje sendiri... sorg2 so x yah nk bercakap ngan sesapa....

Tetiba mamat (bdk opis aku) ni tunjuk kat aku ke arah sorang mamat ni (x dikenali).... rupa2 nya mamat tu (x dikenali) pakai Baju "Wanted - Aweks"... dia tulis la description aweks yang dikehendaki... hampeh... ader ke patut mamat (bdk opis aku)tu suh aku ngorat mamat tu... pas tu dia kata tu calon sesuai tok aku... rasa macam nk sepak2 jer dia tu... yang minah (isteri bdk opis aku) ni pon xcited gak... cm la dapat hadiah klu dpt kawenkan aku... rasa2 cm aku x buat aper2 pertandingan - "Sesaper yang dpt mencarikan jodoh tok aku aku akan belikan Rumah banglo paling mahal kat malaysia"... x der rasanyer.....

Tolong lah kepada semua yang membaca blog ku ini (terutama kawan2 ku)... weh sahabat mu ini blm desperate tok mencari jodoh lg la... tunggu bln december next year... klu aku still tak kawen lg korang boleh la antar gambar2 calon2 yang sesuai tok aku tu... k?????


PS: aku rasa pemandu bas metrojaya sungguh kurang ajar.... boleh tak time lampu merah (It's mean STOP) dia leh jalan selaju2 alam dan break yang ala2 tu smpai orang yang tengah melintas leh berhenti tergamam sbb mcm sipi2 lg nak kena langgar... ni bukan sekali dua lagi... esok2 aku amek gambo pastu report kat pihak berkenan... padan muka!!!!!

No comments:

Post a Comment