Monday, December 27, 2010

3-0

Huk, huk... hari ni aku demam ala-ala...badan pon agak2 tak selesa... dizzy sikit2... adoi... x boleh blah... tapi gagah gak nak ke office sbbnyer KPI x siap isi lagi... kalau x lagi elok aku tido jer kat umah kan... huhu...

Dalam demam-demam ni gigih gak la aku tengok bola malam tadi... Tak nak tido takut nanti x dpt tgk Malaysia jaringkan gol.... Pakcik-pakcik aku semua gi tengok kat stadium jer... aku jangan harap la... nak bawak badan pon x larat.... yer r demam ni babe.....

Anywayz.... Malaysia lawan indonesia 3-0... Syabas Malaysia sbb menang.... chewah... Tahniah la yer... harap2 dapat la mengekalkan prestasi yang ada ni tok perlawanan kat indonesia nnti yer... bila eh??? aku bab2 bola ni kureng.....

Siapa permain bola yang korang suka tgk??? dalam team Malaysia la.... setengah orang suka Striker tapi aku suka Gol Keeper.... Pemain yang aku paling suka tengok Apek la (sbb dia goal keeper)... comel siot... atau nama nyer dlm bahasa scientific Khairul Fahmi Che Mat.... mamat ni dari Kelantan ker terengganu aku kurang pasti.... tapi bagi aku dia ni sangat alert dan hebat menangkap bola.... dasyat tu.... (dengan harapan indonesia x dpt la jaringkan gol nanti....)

Dah ala-ala mamat jepun da aku tengok

I really hope malaysia boleh menang piala Suzuki AFF.... Make me proud of you Tiger Malaya!!!!

No comments:

Post a Comment