Saturday, December 18, 2010

Ammar Hazim

Wargh... baru ku perasan Hazim... macam nama budak yang aku admire dulu... hihi... kisah silam... tu zaman kanak-kanak... da kawen kot dia tu... oppss ni bkn kisah budak yang aku admire dulu... ni kisah lain....

Ini lah kisahnya...

Setelah merancang lebih kurang beberapa hari akhirnya hanya aku, Ms. Shah, Ms. Intan, dan Ms Syira yang confirm... Biasa la minah2 ni suka janji melayu... aku da siap sharp kul 1 tapi Ms. Syira amek aku kat umah da dekat-dekat kul 2...

Setelah penat memerah otak nak gi mana akhirnya kitorg wat keputusan pegi Carefour Wangsa Maju jer... Jalan-jalan, pilih-pilih, akhirnya kitorg pilih rocking chair.... Actually Ms. Shah nak beli Stroller, Ms. Intan nak beli Walker, Ms. Syira ngan aku jer x der idea...

Pas makan-makan kat Carefour tu (x best siot makanan dia... x bnyk choice) kitorang terus gi umah Yanie....


Nasi Daging Black Paper
Pergh... langsung x rasa black paper

Sampai2 Mrs. Yanie sambut kitorang ngan gaya2 ibu berpantang... hihi... da dewasa ko Mrs. yanie... Mrs. Yanie kata biasalah "Aku kan da jadi Ibu"... wah tahniah2 kawan ku... aku gak yang tertinggal lagi ni... bukan nak kata jd Mama... Nak kawen pon tak tau bila lagi... hihi.... seronok bila tgk kawan2 happy... rasa cm kelakar la pulak dulu sama2 gi sekolah, balik sekolah... sekarang dia da ada anak da... :p Swwweeetttt.....

Baby Ammar

Selain dari Mr. yanie anak sedara dia Baby along pon menyambut kitorang.... pergh... lasak gila... yang menjadi kemusykilan aku tu... Baby Along ni suka sangat la kat aku... sikit2 nak duduk kat pangku aku.. huhu... aku gebu2 tahap sofa ker??? pelik2... Makcik2 dia amek dia pon dia tak nak... nenek dia nak amek dia pon x nak... ajak gi jalan2 naik motor pon dia tak nak... dengar lagu maher zain pon dia buat tak tau jer... dia tetap nak duduk kat pangku aku... huh... tak per la... dapat gak aku feeling2 Jd Mama yang bawak anak time outing ngan kekwan... kuikuikui... Ms. Shah panggil Baby along tu anak instant aku... ohhh x kose nk ada anak instant... tapi klu da jodoh nak wat cm na kan??? duda pon duda la... :P

Yanie kata Baby Ammar x pernah bangun waktu siang... masa Mr. Fad ngan Mr. Banni (kawan2 Mr. Azwan - Husband Mrs Yanie (kwn kitorg gak) ) datang pon dia tido jer... tapi time kitorg datang dia bangun... siap tengok2 muka kitorang... biasa la aunty2 dia yang hawt datang mesti la dia nak bangun kan... hihi....

Agak lama la kitorang lepak2 tgk Baby Ammar... time kitorg nak balik tu Baby Along beriya2 menangis nak ikut aku... sampai aku lak yang takut... huhu... tapi sian dia... aku ni kan x beraper sangat ngan budak2 ni... aku ada sindrom Babyphobia kot...

Baby Ammar wif Aunty2 nya yg Hawt!!!

No comments:

Post a Comment